Ouderportaal
 

Stefanie
secretaresse

T  072-5147147
E  s.mannaert@skoa.nl

Vertel het ons

Elke dag zetten wij ons in voor professionele kinderopvang. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze kinderopvang. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over een van onze medewerkers, onze handelswijze of onze dienstverlening. Blijf er niet mee lopen, bespreek het niet met anderen, maar vertel het ons! Zodat we in gesprek kunnen gaan om een oplossing te zoeken. 

In de meeste gevallen kun je een klacht direct melden bij een van onze medewerkers. Dit kan persoonlijk, schriftelijk of telefonisch. Ook kun je de clustermanager of regiomanager benaderen. Komen jullie er samen niet uit? Dan kun je een klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. Onze klachtencoördinatoren nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Klacht indienen
intern klachtenreglement


Externe klachtenprocedure

Stichting Kinderdagopvang Alkmaar is aangesloten bij de geschillencommissie voor de kinderopvang. Dit is een onafhankelijk instelling die vragen en klachten aanhoort, advies geeft en duidelijk maakt welke stappen genomen kunnen worden.
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/kinderopvang/

Ook kun je rechtstreeks een klacht indienen bij de geschillencommissie

Als je niet tevreden bent, hopen we dat je met ons in gesprek gaat. Als je echt geen andere mogelijkheid ziet, kun je ook zonder tussenkomst van SKOA, direct een klacht indienen bij het klachtenloket via:
https://www.klachtenloket-kinderopvang.nl/ouders/

INFO

{{msg.body}}

 

© 2000 - 2021 SKOA  |  Stichting kinder opvang Alkmaar

SKOA gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat de website voor de bezoeker beter werkt.

meer informatie